Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Przedsiębiorco!

Czy zdajesz sobie sprawę ile pieniędzy tracisz każdego dnia?

Masz firmową stronę www lub planujesz zbudowanie nowej?
Wykorzystaj poniższą checklistę i zmaksymalizuj ilość zapytań ze strony www!

Wykorzystaj checklistę i zmaksymalizuj zyski z obecnego ruchu

Chcąc zwiększyć sprzedaż większość przedsiębiorców skupia się głównie na generowaniu coraz to większego ruchu na swoją stronę. Wiąże się to ze zwiększaniem budżetu na marketing, reklamę i pozycjonowanie. Zapominają jednak, że jest to tylko jeden z pierwszych elementów układanki.
W rzeczywistości lepszą inwestycją może okazać się przeznaczenie tego budżetu na dopracowanie obecnej lub stworzenie nowej strony www. Zmaksymalizujesz w ten sposób konwersję i ilość zapytań z obecnego ruchu, bez zwiększania budżetu na marketing.
Checklista poprowadzi Cię “za rękę”, aby wszystkie potrzebne elementy znalazły się na Twojej stronie www.
Mapa checklista

5 najczęstszych błędów na stronach www, przez które tracisz klientów

Lata doświadczeń pozwoliły zebrać mi listę najczęściej popełnianych błędów na stronach www. Są to błędy stricte związane z biznesem, ofertą i marketingiem, więc aby je zauważyć nie trzeba znać technicznych aspektów.
Każdy przedsiębiorca powinien dopilnować aby na stronie jego firmy wystrzegać się tych błędów.
Treść strony zawiera puste zwroty typu "Szeroki asortyment", "Najwyższa jakość", "Doskonała obsługa", "Niskie ceny"
Strona www NIE przedstawia rozwiązań problemów klienta
Zbyt mało informacji, aby przekonać klienta do kontaktu
Brak lead magnetu, aby zachęcić klienta do pozostawienia swojego e-maila
Wolno ładująca się strona www
Dlaczego powinieneś kupić tę checklistę?
  • Będziesz wiedzieć czego brakuje na Twojej obecnej stronie www.
  • Otrzymasz pomysły jakie elementy warto zawrzeć na nowej stronie www.
  • Dowiesz się co można zrobić, aby zmaksymalizować ilość zapytań od klientów.
  • Dowiesz się co można zrobić, aby klient zaufał Ci jeszcze zanim się z Tobą skontaktuje.
  • Checklista jest przygotowana z naciskiem na poprawę ilości zapytań klientów.
Kim jestem?
Marcin Jamrogowicz
Cześć! Nazywam się Marcin Jamrogowicz. W trakcie mojego 10 letniego doświadczenia zawsze mnie zastanawiało dlaczego, tak dużo przedsiębiorców nie wykorzystuje potencjału swojej strony internetowej.
Relatywnie łatwo jest sprowadzić ruch na stronę poprzez płatne reklamy. Ale później przedsiębiorcy dziwią się dlaczego nie przynosi to zamierzonych efektów. Często problemem jest właśnie źle przygotowana strona www.
Nie mówię tutaj już o kwestiach technicznych czy wizualnych, bo te oczywiście są bardzo ważne. Jednak jest coś jeszcze bardziej istotnego, fundamentem strony www powinna być przemyślana strategia i cel biznesowy jaki ma spełniać. Bez tego jest wyłącznie wizytówką, która może przynosić klientów, ale niekoniecznie tyle ile powinna.
W swoich projektach kładę główny nacisk właśnie na ten element. Doradzam klientom jakie rozwiązania wybrać, aby dały odpowiedni efekt biznesowy i maksymalizowały wyniki.
Co zawiera plik?
  • Plik jest podzielony na 9 zakładek. 8 zakładek zawiera checklisty, 1 zawiera podsumowanie wraz z wizualnym przedstawieniem danych,
  • Każdy punkt możesz ocenić wartościami: Nie dotyczy, Jest źle, Wymaga poprawy, Jest dobrze,
  • Lista zawiera łącznie 164 punkty do sprawdzenia,
  • Audyt jest stworzony w Google Sheets (w formie excela),
  • Prosta i łatwa w użyciu forma.
Audyt - checklista - Zwiększ ilość zapytań z firmowej strony www 3 Audyt - checklista - Zwiększ ilość zapytań z firmowej strony www 2
39 zł netto
Blik Blik Blik
Gwarancja zadowolenia
Gwarancja zadowolenia!
Masz aż 30 dni na zwrot bez żadnych pytań!
Webgravity logo
© Webgravity 2024. Wszelkie prawa zastrzeżone