Często jako przedsiębiorcy zastanawiamy się czy to co robimy jest właściwe. Nie jesteśmy pewni czy nasze odpowiedzi są prawidłowe.
A może czasami problem nie leży w odpowiedzi tylko w PYTANIACH jakie sobie zadajemy?
Ta checklista pozwoli Ci przemyśleć to co powinno znaleźć się na Twojej stronie www.
Jeśli:
- jesteś przedsiębiorcą lub marketerem,
- jesteś dystrybutorem lub producentem,
- chcesz odświeżyć swoją stronę www,
- chcesz zwiększyć ilość zapytań ze swojej strony www,
- nie jesteś pewny od czego rozpocząć prace nad stroną www,
- chcesz wesprzeć proces sprzedaży poprzez odpowiednie treści na stronie www,
- zastanawiasz się jakie informacje zawrzeć na swojej firmowej stronie internetowej,
- chcesz zbudować zaufanie klienta jeszcze zanim rozpoczniesz z nim rozmowę,
- wydajesz pieniądze na płatną reklamę, ale NIE jesteś zadowolony z ilości zapytań.
Wystarczy, że odpowiedziałeś TAK przynajmniej na jeden z powyższych punktów - to ta checklista jest dla Ciebie!